Nilus biljurist startar reklamationsbyrå för bilhandlare
Vårt arbete med biljuridisk rådgivning för Teknikens Världs läsare, (som pågått i drygt sex år genom Michael Luft) har varit mycket uppskattad. De senaste två åren har vi också utbildat bilhandlare, (säljare, kundmottagare) och konsumentvägledare i biljuridik, konsumetköplagen och reklamationsfrågor runt denna.
Vi har förstått att intresset för reklamationsfrågor är stort bland alla företag som säljer bilar och andra kapitalvaror. Bilar går sönder hela tiden, reklamationer tar tid, är komplicerade och kostar mycket pengar. Kunderna blir ibland irriterade osv. Av dessa anledningar kan man nu anlita Michael Luft med medarbetare för att lägga ut reklamationshanteringen på distans genom Nilu AB.
Fördelarna är mer professionell reklamationshantering, lägre kostnader och mer tid för säljare och kundmottagare till deras huvudsakliga arbetsuppgifter, och på köpet nöjdare kunder.
Låter detta intressant för ert företag, kontakta oss för referenser m.m. Hälsningar Team Nilu.